“To be in a couple, do you have to put your single self on a shelf?”

2011-03-03 | 12:37:40 | Love is something..

To be in a coupe, do you have to put your singel self on a shelf?

Som de SATC-fan jag är älskar jag att citera Carrie B.
Var gång jag lidigt av diagnosen "brustet hjärta", har jag använt detta recept:

Mjölk
mörk blockchoklad
marshmallows

Sjud mjölken, smält ner chokladen.. häll upp i favoritkoppen, lägg i marshmallows..
kry ner i soffan med massor av kudar under en filt och tryck på play..
SATC har alla visdomsord jag behöver i de där lägena..
Men nu är jag singel.. har tackat nej till 4 dater sista tiden.. why? Flera anledningar..
Dels befinner sig mannen som har mitt hjärta på andra sidan jorden.. och som den hopplösa but still  hoppfulla romantiker jag är.. så har jag svårt för tillfälliga flörtiga förbindelser.. önskar att jag kunde vara lite mer "slut" haha
and after all.. så har jag börjat gilla Status: SINGEL haha vem trodde att jag skulle skriva det!! :D
Men vår nalkas.. vem vill inte fyllas med vårkänslor, hålla hand.. och hångla nyförälskad i parken?

 Still wondering..
..To be in a coupe, do you have to put your singel self on a shelf?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback