Soposh´s drömrösmål är....

2011-02-08 | 20:13:39 | Love is something..



Seychellerna!!!!! 


Jag kan inte tänka mig något underbarare just nu.. JAG SKA DIT!!!!
Förutom att det är en paradisplats i Indiska Oceanen.. så finns det fler underbara saker med detta fantastiska ställe..

1 Vaccination: Nej, behövs inte :)                                                 

2. 27-30 C året om, både på land och i hav!! :D          

3. Dom pratar Engelska (och Franska och Kreol)                                                         
                                                                                       

4. Seychellerna Sägs ha några utav världens vackraste stränder.. och har ett fantastiskt dyk och snorkelvatten så klart!!!! :D :D :D                                                               

5. kreolsk mat sägs vara riktigt smaskens! :) (Soposh tycker att seafood är so posh!!!)

6. Orörda stränder, turkosgrönt hav, kritvit sand.. WOW!!!

7. Myndigheterna på Seychellerna reglerar antalet turister så att inte ögruppen ska riskera att bli sönderexploaterad.. :)

Finns det någon hake då? Ja, det är svindyrt!! Men jag säger som jag sa till min mamma i går.. jag ska gifta mig rikt HAHA

For you info.. Jag är kääär så käääär..inte i någon rik man.. men still.. han är världens bästa.. och han är kär i mig också.. så vad är haken.. Han bor i en annan världsdel :( It is what it is.. men mer om det en annan dag (åh nej han bor inte på Seychelles.. haha om det nu var någon av er som trodde det)

Over and out <3

                             


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback