What U don´t know about me, part 3

2010-10-07 | 14:53:21 | Me Me Me

Jag har inte så många favvobloggar. Utan jag läser slumpvis bloggar som jag på ett eller annat sätt snubblar över..

Men det finns en blogg som jag tycker är rolig som jag alltid läser och faktiskt har läst ett ganska bra tag nu, och det är I´m bringing Exi back
I vanliga fall tröttnar jag snabbt på att läsa samma blogg. Men tjejen som har I´m bringing Exi back
slutar aldrig att få mig att skratta. En skön tjej som bjussar fett på sig själv! Me likey like!! :)



Så vad finns de mer hos mig som ni inte vet..

Jag jobbar på ett res och event företag, där jag jobbar mest med kundkontakt, administrativa uppgifter och ekonomi.
Det jag älskar mest med mitt jobb är att prata med kunder och resa så klart!!
En av de sköna fördelarna med mitt jobb, är att jag alltid är på bra hummör när jag går hem, frukten av att ha ett jobb där du är glad och trevlig hela dagarna, de fäster! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback