What U don´t know about me, part 2

2010-10-06 | 16:54:36 | Me Me Me

Jag bodde på barnhem när jag var liten

Är fortfarande galet kär i min sommarkärlek och har snart hållt mig ifrån att ringa honom i en månad, för att jag inte vill visa mig liten och sårbar, vill lixom inte ringa och berätta hur knäckt jag igentligen är.

Älskar falafel.

Har inte druckigt alkohol på 3år och 4 dagar.

Om Anna Skipper har rätt, att du är vad du äter, ja i så fall så är jag en kanelbulle. Äter minst en om dagen, men det är bara Pressbyråns fel, ni vet en kaffe och kanelbulle 20:-, och så luktar det nybakade bullar där inne jämt! :(
-Hi my name is Soposh, and I´m a kanelbulleholic,jag vet not so posh! Men jag ska sluta snart faktiskt ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback