Sol och sand!

2010-03-22 | 20:53:54 | Allmänt

Í går föll snö över vår huvudstad igen :( Men idag sken solen igen, men i morgon väntas snöblandat regn igen i fall att väderprognosen stämmer.. hoppas att den inte gör det! Men jag har hittat lite tröst till alla oss som längtar efter sol och sand :) Här hemma har vi godaste doftljusen, Yankee candles. doften liksom längden på brinntiden är helt magisk! Dom finns i alla möjliga dofter, en i bland många är SOL OCH SAND!! :) Och det lustiga och underbara är att de verkligenn doftar sol och sand! De finns att beställa på Amorina.




Nu, starx, om ett par minuter är det äntligen dax för Svenska Hollywood fruar :) Med min nya förebild :) Inte missa!! Veckans  tv-höjdpunkt, ja herre gud, vilka hemmafruar :D

 

Efter det, uppdaterar jag med min "matdagbok"!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback