Kär i tant-syndromet

2010-03-15 | 10:41:21 | Allmänt

Jag lider av något, detta något får mig att vilja förstå allt! Ja nästan, vissa saker, som att universum är oändligt te.x, accepterar jag nu mera att jag intellektuellt inte kan förstå..

 

Det som snurrar i mitt huvud just nu, som jag absolut inte förstår, är varför män, eller i gentligen en specifik man, är tillsammans med en mycket äldre kvinna (borde skriva tant, men jag försöker vara ödmjuk)

 

Det är så, att denna man är inte vem som helst, utan han är den vackraste man jag och mina vänner skådat i Stockholms län, ja kanske till och med i hela vårat avlånga land..

 

Han är snygg, framgångsrik, vältränad, rolig, smart, social, har stil, artig, välformulerad.... och ja just det, i hop med en tan.. aj förlåt jag menar en äldre kvinna. Hon är motsattsen till honom, på allvar, hon skulle kunna vara hans mormor!

 

Kan kanske tyckas ytligt av mig att dömma ut dem så hårt, ur en objektiv vinkel, ja vet! För min åsikt är bara grundad ur en något avundsjuk och objektiv sanning. Men de är inte bara därför det snurrar i mitt huvud.. Utan vad är det som får honom att vara med henne, alltså finns det en psykologisk förrklaring. På det sätt som man förklarar unga kvinnor med äldre män, avsaknad av fadersgestalt i barndommen bla bla bla osv..

 

Jag vet att denne man i alla fall inte är ute efter hennes penngar (om hon ens har några), för pengar har han själv! Är dom helt enkelt bara förälskade? Men hur jag förstår inte? Han kommer aldrig kunna bli pappa te.x.

 

Är det någon som känner någon eller själv varit med om samma sak, please, berätta!!

 

Om jag skulle vara lite modigare och lite framfusigare än vad jag är, så skulle jag fråga honom, men då han bara är en bekant så känns det ganska ofint!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback