Intensiv

2010-03-20 | 00:59:59 | Allmänt

Shit vilken veckan, innehållsrik, lärorik och så galet intensiv! Skönt att det är fredag igen, få pusta ut lite. Ser fram i mot att få sova ut i morgon!! Känns som ett privilegium :)
De är verkligen full fart just nu, plugg, jobb och livet, kul, spännande, utvecklande, men energislukande :)
Var och handlade nu på kvällen, -192.50:- sa kassörskan, å där stog jag  tyst som ett fån en stund, -Ska jag inte få tillbaka min växel? -Men du har ju inte ens betalat än.. -Oj, nehe, förlåt, jag är lite trött, mumlade jag yr och bortgjord

                           
Undrar om kön bakom förstog att jag haft en intensiv vecka, eller trodde dom att jag rökt en spliff? Ja jag vet inte pinsamt var det iaf. Men samtidigt så känns det bra, skönt att va slutkörd på fredag, då vet jag att jag just gjort en bra vecka!! :)

TGrevlig helg!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback