Fuck, Sleeping beauty overslept!

2010-03-18 | 08:25:00 | Allmänt

                             

Alltså jag är typ världsmästarinna i att försova mig, och det har jag lyckats med även denna morgon tyvärr :(
Mitt nya knep nu när det har börjat bli ljusare ute, är att sova med persiennerna uppdragna, så att jag vaknar av solen. Jag hade just börjat vänja mig att vakna av solstrålar, så det är klart att jag inte har vaknat idag, de är ju  mulet! :(  Mmmm, jag antar att man undrar varför jag inte ställer en väckarklocka... Den enkla, men irriterande anledningen till det är att jag är döv när jag sover tydligen. Jag ställer väckarklockor, två stycken faktiskt, med vedervärdiga signaler, men vaknar mycket sällan av deras oväsen.
Är det någon som har känner igen sig, och har kommit på ett bestående anti-försova-dig-trick, plaease let me be the first to know!

                            

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback