Turistat min egen stad =)

2010-06-12 | 19:06:20 | Allmänt

I dag har jag varit turist i min egen stad lite :) Annorlunda, men riktigt kul! Åkte sightsingbåt :) Det var super att se på Stockholm från vattnet. Man blir lite hemmablind, när man så gott som rusar förbi de vackra byggnaderna i vår stad på daglig basis.. Vilken fantastisk arkitektur och historia vår huvudstad besitter! Jag åkte turen "Stockholm under broarna", jag tror den kostade 190:- Man lyssnar på en berättarröst i hörlurar, lutar sig tillbaka och bara åker med! :)



Eftermiddagen avslutatde vi på Hermans, på Fjällgatan med en vegbuffe och en otrolig uitsikt över Stockholm! Prickade I:et med en helt galet smaskig efterrätt!:)  Nu är jag riktigt mätt och belåten och ska fortsätta med min filosofiläxa..
Ha en skön lördagkväll där ute!


Kommentarer
Gaymasen säger:

Det är lätt att man glömmer bort hur vacker ens egen stad man bor i är!

Vad är det bästa med Stockholm?!

2010-06-14 | 21:24:40
Bloggadress: http://gaymasen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback