Soposh goes paparazzi! :) (Kronprinsessan)

2010-06-19 | 00:29:26 | Allmänt

Vad är väll en bal på slottet?

Jag stog på min väns balkong igår, och undrade va tusan det var som hände. Trodde det var ett rån på macken. Bilkön va såååååå läng och i rondellen stod massvis av poliser. Jag kände hur irriationen flödade på Brommaplan. Folket i bilarna ville hem så klart, men nej, det var inget rån, utan fest på drottningholm.
Alla gäster kom åkande, i svarta och vita Volvobilar.


Jag såg hela världens kungligheter på en halvtimma typ.. Bilarna de åkte i hade nämligen inte tonade rutor :)
Jag och min vän satte oss ialla fall i bilen och körde ut till Drottningholm, för att se, hur mycket vi kunde se :P
Tyvärr var det såklart avspärrat öööööverallt..



Efter en sund ledsnade vi på tv4, poliser och avspärrningar, så vi begav oss till Kinaslottet i stället. (väldigt nära Drottningholm)

Vi spatserade runt där, gick i parkerna och närmade oss Drottningholm.. där stötte vi i hop med Säkerhetskänsten, (2 sinnessjukt snygga killar) som undrade vad vi smög efter. Så vi sa som det var, att vi tänkt komma så nära Drottningholms slott som möjligt. Så snyggingarna berättade vart vi skulle gå.  Kanske inte blev sååå nära, men vi hamnade i alla fall med paparazzi´sarna! :)

Tyvärr hade jag inte lika bra lins som dom, så jag lyckades inte me nåra närbilder :( Och ingen av paparazzi´sarna ville sälja sina bilder till mig :( Men de var i alla fall så gulliga att vi fick titta genom deras linser, jäklarns vilket kikarsikte det var i dom ! :)

Men jag hade igentligen glömt hela festen på Drottningholm, jag hade bara snygga säkerhetskänsten på hjärnan.. Jag bestämde mig för att ge mitt nummer till den ena av dom på vägen tillbaka till bilden, men dom va inte kvar  (I alla fall inte så att vi såg dom..) Attans!!!!

Men de har hänt en annan sak i veckan, en bra sak, en omvälvande händelse på alla sätt och vis... Thank´s god 4 facebook! Mer om det i helgen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback