Sett på drottninggatan..

2010-06-16 | 23:33:05 | Allmänt

Yrade runt hungrig, trött och irriterad efter jobbet idag.. Jag jobbar som resesäljare och är oftast glad, trevlig och på gott hummör.. (Yrkesskada :P) Men när blodsockret är på låg nivå, ja då sinar tålamodet.. jag letade efter en Nordea, hum måste va enda banken som inte har öppet längre än till 4:a i city.. Me no like!!
Iaf, så sprang jag förbi detta konstverk mitt upp i mitt letande..


Strand sand konst mitt i city! Soposh gillar!

NEJ! Valpens huvud är inte avhugget! Bara inte dit satt ännu...

Kommentarer
hanna säger:

haha skön kommentar. eller hur, klackar är viktigare en en himla stekpanna och går man efter carrie i sex and the citys citat så kommer man långt ;)



/exiback

2010-06-18 | 00:12:32
Bloggadress: http://exiback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback