It´s raining men hallelujah

2010-06-11 | 09:54:09 | Vakna me Soposh

                                                                  
Då jag ändå måste plugga, känns de faktiskt lite bra att de är lite regnväder i Stockholm idag! Det har varit så trist att säga nej till alla roliga saker i veckan, för att jag ska plugga.

Jag ska äta lite gröt (inte sååå gott men en bra start på dagen, så det så!) Dricka en kaffe, och dra en gigant-stor luvtröja över huvudet som jag lånat av min snälla vän. Finns det nått mysigare än att krypa upp i fotöljen, i leggings och en gigantstor luvis, med laptop, plugga och tjuvkika lite blogg´s och facebook emellanåt? Ja ok då, hade hellre myst me kärlek! :P



Ha en skön regning dag (eller solig)!


Kommentarer
hanna säger:

hehe eller hur? en förvirrande kungafamilj...



här regnar det, men det är ok så länge solen kommer fram i juli då jag har semester ;)



/exiback

2010-06-11 | 10:00:39
Bloggadress: http://exiback.blogg.se/
Annster säger:

Haha, kul kille :)



Tack, kul att du uppskatta det :)

2010-06-11 | 23:05:57
Bloggadress: http://annster.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback