I dag börjar mitt nya liv! (eh.. ja.. ska göra mitt bästa..)

2010-07-31 | 11:26:31 | Vakna me Soposh

Ok.. jag är kroppfixerad... ytlig.. blablabla..Sant, jag är det, står för det! Fast saken är så här (Måste gå i försvar innan inlägget skrivs) Inget är svart eller vitt.. Jag är lika glänsande som lacken på en louboutin-sko och lika ljup som en sagobrunn.. Ok!

Så nu till saken! Jag ska gå ner kilona jag lagt på mig. Eller nej, så bra att jag har bloggen att skriva på, så att jag ser själv när jag spårar. De är igentligen inte kilona jag vill gå ner. Jag vill bli mer fit och fast och bekväm i min kropp! Så idag blir det prommis, bra mat, meditation.
Som avslutning på mitt ohälsosamma liv igår drack jag de här

Kokad vispgrädde, med mörk blockchoklad toppade med chili-flan! God dam va gott de var! Men  nu är min gräddchoklad blott ett minne och löparskorna väntar i hallen.. :/

Ha en underbar lördag, och smaska underbart me lördagsgodis! ;

Kommentarer
Tove säger:

Det är helt perfekt att börja med en lite nyttigare livstid såhär innan sommaren är slut och kraven tar vid. Faktiskt!

2010-07-31 | 16:10:38
Bloggadress: http://frostmule.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback