Carrie

2010-01-08 | 20:00:12 | Allmänt

Carrie Bradshaw

Du är fröken skotokig och relationsexperten som aldrig verkar hitta rätt själv.


Gjorde testet på http://testadigsjalv.se.msn.com/noje/sexandthecity/Start.aspx gör du de med, roligt roligt.
Jag visste att jag skulle bli Carrie utan tvekan. De är hennes karraktär jag gillar bäst i serien också. Fast jag har nog en liten Charlotte, Samantha och Miranda oi mig också, har vi inte alla ;)

De roliga är att en av mina vänner har en gång sagt till mig: "soposh, de märkliga är att jag vet ingen som är så bra på relationer, råd tips stöd jag allt, men jag känner heller ingen annan  som  har så svårt som dig att få i hop sina relationer heller.. hur F*N går det i hop?" Haha ja det vet jag inte själv faktiskt ;) Och skogalen är jag!! Att handla skor är aldrig ångest bara lycka. Jag har alltid samma stolek, år efter år :) Och ett par underbara skor fixar vilken outfit som hellst ;)

Ps. i skrivandes stund har jag B här brevid mig, han har varit här en vecka nu.. men fortfarande inte i hop, och blir nog inte heller..
Vi har iaf ätit gott, fredagsmys ;) Nu Lat`s Dance

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback