Är jag besatt?

2010-01-12 | 09:35:19 | Allmänt



Jag älskar B, från djupet av mitt hjärta, kanske är jag besatt av att lyssna på låtar som får mig att tänka på honom.. men de känns som att de hjälper.. skönt att lyssa på en soft låt med en text som sätter ord på de som skriker innom mig.
Fast, B var ju här nyss, en och en halv vecka, det var mysigt och fint. Jag känner att jag inte är den enda som älskar, de var en fin och viktig berkeftesle för mig att få i den här separationen. Men med handen på hjärtat, ja jag hoppas att de ska bli vi igen... bara stjärnorna vet vad som står i framtiden ;)

Kommentarer
FATMA | sångerska säger:

Checka dina mail. Din design är klar! :)

2010-01-22 | 16:14:52
Bloggadress: http://fatmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback