Hej jag heter Soposh och jag är ett kakmonster. (har just ätit en dekadent kakfrukost ;P för man är ju inte sjukare än sina hemligheter haha)

2010-02-20 | 14:39:51 | Allmänt

Alltså visst jag saknar Norrland.. men alltså i de här snövädret som råder i stockholm så funderar jag på om Australien ligger närmare hjärtat faktsikt.. trampa i ett par ljusblå korta Uggs, ett långt linne, en kaffe i handen och tralla ner till stranden.. ja känns som något jag hellre skulle gjort på morgonen.. än som det såg ut idag..
.. släpa systers hund i snödrivor och akta så att man inte blåste om kull samtidigt som man klampade runt i hala bruna höga Uggs med massa fult vägsalt på.. såg ju kappt lilla hunden för allt snö i ansiktet ju.. men lillhundklara, ja hon verkade faktiskt tacksammare än jag när vi kom innanför dörren igen ;P Nu: Klara sussar sött.. Soposh tittar på bilder från Australien å drömmer sig bort..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback