What a weekend..

2010-04-25 | 22:42:01 | Love is something..

Hoppas ni haft en underbar helg världen!

Min helg har varit en aningen anorlunda..

Osams med min bästis sedan klockan fem i eftermiddag.. Inte alls kul :( Ligger här hemma och funderar över vad som är mitt fel i situvationen.. Än så länge vet jag inte faktiskt.. Vi är galet oense i alla fall. men vi ska ses i morgon kl två. Hoppas att de löser sig!



Har träffat en kille i helgen som I actually might have a crush on.. :)
Men det mötet har också skapat lite nya frågetecken i huvudet på mig.
Hur vet man att en kille är intresserad av en som tjej, eller kompis?

Alltså det finns vissa saker som gör att jag kanske tror att han också har ett intresse.. Men andra som får mig att tvivla mycket är tvetydligt..
Men det jag undrar över mest är det här:
Han bäddade åt mig på soffan, that´s fine! hade inte velat sova i hans säng i alla fall. Men sedan tog han fram en pyjamas (sin egna) till mig. Ja men det var väll gulligt av honom. Den här övernattningen var då inte alls planerad (Inte från min sida iaf.) därför hade  jag inte med mig några grejjer för en sova över hos en kille natt.. Ja nii fattar själva. Men de där med pyjamasen, alltså de hade varit ok med en t shirt för min del. Mysteriet för mig är fölande: vad betydde pyjamasen. Var det en: jag är intresserad, men vill visa dig respekt grej, eller: Jag är inte intresera, du är min nya polare grej? Vad tror ni?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback