Sex and the city 28/5 nedräkning....

2010-04-17 | 09:15:50 | Vakna me Soposh



Jag pluggar, går i skolan och försöker ha ett liv vid sidan av det :) Därför har jag inte haft den tid jag velat ha för bloggen. Men jag har en kul lösning på det :) Kommer att varje vecka skriva en "krönika" Idén kom till för ett par dagar sedan, då jag själv satt och googlade efter roliga krönikor, men utan resultat :) Så jag tänkte försöka mig på att skriva krönikor. Så håll utkik gott folk! Innom en snart framtid poppar de första upp här på bloggen.. De två första är planerade.. men ni får gärna komma med förslag om vad ni vill läsa om för ämnen?   Kommer att fortsätta posta inlägg på bloggen med gämna mellanrum. Men fokus kommer att ligga på "krönikörtemat" Ha en underbar lördag världen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback