Höga kusten :)

2010-04-06 | 14:04:45 | Allmänt

Vipps så satt jag på en ö vid höga kusten! :) Blev en spontan impulsresa till Norrland igår :) Me likey!!
Det är iof tusen gånger häftigare att va här på sommaren, men det är skönt på våren också! :) Här sitter jag nu, i min väns lägenhet, med utsikt över älven. Isen har visserligen inte släppt än.. Norrläning som jag i själ och hjärta är, älskar jag de Norrlänska älvarna, skogarna och luften! Finns inget bättre än att bada i rörligt kallt och friskt älv-vatten. Fast det får vänta, tills nästa gång jag kommer upp. Badade iof i älven här i slutet av mars 2008, men H*****E va kallt det var! :)


Här är den lilla ö jag nu sitter på :)
Har tänkt att vila och pusta ut ordentligt den här veckan uppe på ön, så galet skönt!! Mysa trucksuit och Uggs hela veckan! Stänga av mobilerna och faktiskt börja fila på början till... min bok! :) Har funderat läääänge på det nu. Och det känns som att det börjar bli dags att fatta pennan (lr tanjenterna haha) och börja. Min önskan är att ha skrivit en bok i mitt liv, så jag har ingen stress att bli klar, vem vet kanske blir det ett livs långt projekt, den som lever får se!
Det här är det perfekta stället, med det skönaste lungnet, så förhoppningsvis så kommer jag att ha tid i sommar för lite ö och skriv tid!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback