MellandagsREA

2009-12-26 | 18:42:44 | Allmänt

Tro de eller ej, men jag har inte masat mig ut på någon REA idag. Vet inte varför men jag jag gillar inte Reor.. Självklart älskar jag att fynda  fashioncandies. Men trängsel, stress och catfights i varuhus och butiker är INTE "min tekopp" så att säga. Men jag hoppas att alla ni som orkat er ut idag, gjort många härliga fynd på rean. Och råkade ni fynda något som blev fel storlek pga. att ni inte hade tålamod till att köa i sis så där en 4 timmar till ett provrum, ja lägg upp på tradera, så kanske jag fyndar era fynd där ;) Nej, jag fortsätter slappa i lugn och ro här i soffan ;)  Jag klickar förhoppningsvis hem något på rean på nätet! Till  nästa jul hoppas jag på en VIP-inbjudan till NK:s mellandagsrea (In my dreams, jag vet)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback