Idol-Erik!!

2009-12-04 | 22:18:56 | Allmänt

Barnvakt åt dom sötaste prinsessorna på planeten i kväll!! Men nu sussar dom sött i sina smä sängar och jag och syster tittar  på Idol. Erik, galet vad bra han var i kväll! Fast Tove är ju för söt! Kalle, ja han har som sin egen charm den där killen. Svårt val, men med han den på hjärtat, Erik!! Ja vi ringer och röstar på Erik i kväll! Syster tycker att han är så j...a snygg också. Fin min del har han lite för mycket pojklook. Pjotr var en av mina favvisar under utagningen i höstat, så kul att få se honom idag!!

Systers snyggkändis just nu är som tidigare nämts Idol-Erik. Min snyggkändis just nu är enligt mig en av Sveriges just nu bästa skådisar..

JOEL KINNAMAN

Han är grym i Falk-filmerna, men kolla in honom och Malin Crépin i "I skuggan av värmen". Grymma skådespelar insatser av dem båda!
 


Kommentarer
FRIDA HJÄRTA KEVIN - Tävling avslutas idag! säger:

sv; Ja, den är helt klart snyggare än den blåa ;D

2009-12-05 | 11:59:01
Bloggadress: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback