Belöning, tröst, eller va de nu var..

2009-12-09 | 23:22:20 | Allmänt

Jag skrev ju om mitt nya stjärnsystem här om dagen. Att jag skulle belöna mig själv med något fint  efter att ha samlat på mig ett visst antal stars.. Har ännu bara gett mig själv en star.. Men jag belönade mig ändå idag, eller kanske är det så att jag tröstade mig lite. What ever. I alla fall så gick jag och köpte mig ett bara chokladfärgade Uggs :)
 Hur som, så tröstar jag mig hellre med chokladfärgade Uggs än trycker i mig mer choklad och glass.
Jag kan faktiskt i skrivandets stund belöna mig med 2 guldstjärnor till. För jag har inte ringt B i dag häller (och det är svårt kaan jag lova, vi var i hop fram och tillbaka i 5 år..) dessutom har jag fått ett mat-schema som jag ska följa slaviskt. För nu har jag tröstätit nog! Jag kan vara singel, men jag vägrar att gå upp i vikt! >Jag ska må bra och va rädd om mig själv, med eller utan kärlek från B så de så!

Natti natti världen, universum och alla ni andra <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback